МЕНЮ
Заповніть форму та жміть кнопку "Надіслати"!
Ми зв'яжемось дуже швидко!
4 психологічних елемента просування вірусного контенту
Якісний, релевантний пошуковим запитам контент зробить популярним будь-який бренд або послугу. В умовах інформаційного шуму користувачі перевантажені інформацією і хороший контент ризикує впасти в безодню небуття. Маркетологи, які роблять ставку на «поширення» рекламної публікації в соціальних мережах, задаються питанням, що мотивує користувача зробити репост запису? Відповідь лежить в області психології.

Згідно психології вірусності, чим більш емоційний контент, тим більшим вірусним ефектом він володіє. Для того, щоб розширити соціальні зв'язки користувачі охоче діляться публікаціями, наповненими яскравими емоціями і переживаннями. Люди роблять репости експансивного контенту в результаті процесу соціальної трансмісії - передачі накопиченого досвіду наступному поколінню через навчання.

Цікавий, дивовижний і пізнавальний контент користувачі охоче будуть репостити на свої сторінки, виходячи з думки, що такі публікації роблять розумніше і привабливіше їх самих. Залежно від типу соціальної мережі, вірусним стають різні типи контенту - короткі замітки, зображення, відеоролики або статті. Наділити будь-який тип контенту ефектом вірусу легко, використовуючи 4 психологічних елемента.


Публічність

Рекламна публікація повинна володіти логотипом, оригінальним дизайном оформлення відеороликів і зображень. Фірмовий стиль публікацій приверне увагу більшої кількості людей.

Емоції

Головне завдання вірусного контенту - викликати у користувача певні емоції. Чим сильніше емоційна складова інформації, тим більша ймовірність того, що користувач поділиться контентом. Захоплення, сміх, подив і розчулення зроблять публікацію більш популярною.

Соціальна валюта

Сторінка в соціальній мережі характеризує людину і його захоплення. Користувач буде ділитися тим контентом, який зробить його в очах друзів розумнішим, смішним і цікавим. Люди будуть говорити про речі, які надають їм значимості. Секрет вірусності публікації полягає не в її якості, а в тому, як вона характеризує тих, хто їй поділиться.

Практична цінність

Користувачі соціальних мереж охочіше діляться інформацією, яка несе практичну цінність. Найбільшим вірусним ефектом володіють практичні рекомендації, кулінарні рецепти, статті тематики «зроби сам» та інша корисна інформація. Збільшити популярність продає статті легко додаванням в неї інформації про знижки і блоку корисних порад.

Люди діляться контентом в інтернеті з багатьох причин. Одна категорія людей намагається привнести в життя друзів цікаву і цінну інформацію. Інша - для самовираження, щоб оточуючі краще розуміли внутрішній світ власника сторінки. Третя категорія прагне розповісти друзям про бренди, в які вони вірять. З огляду на психологічні особливості інтернет-користувачів, легко створити вірусну публікацію, яка буде передаватися від одного користувача до іншого.

Підписуйтесь на розсилку нових статей - дивіться вгору і трохи лівіше =)

Дивіться корисні відяшкі на нашому каналі на YouTube — Тисни сюди.

Також, можна дружити з нами на Facebook і Вконтакте.

25 ВЕРЕСНЯ / 2017

Цікаво? Давайте обговоримо Ваш проект:
Надішліть заявку
Made on
Tilda