МЕНЮ
Заповніть форму та жміть кнопку "Надіслати"!
Ми зв'яжемось дуже швидко!
Потрібен сайт, а інше не важливо! - вірний шлях в нікуди.
Компанія, що здійснює діяльність у реальних умовах, з часом приходить до розуміння, що пора виходити на простори Інтернету. І тут починається цикл помилок.

Організація замовляє сайт у якогось розробника, отримує готовий віртуальний проект і тільки потім замислюється про цілі веб-ресурсу, який не приносить бажаного результату у вигляді високих продажів. Доходи сайту залишаються на нульовому рівні навіть тоді, коли цільова аудиторія прекрасно знала про існування спеціалізованого веб-представництва. Але чому так відбувається?

Причини невдач

Перша і єдина причина проблем криється в неправильному підході до підкорення інтернет-ринків, чому компанія-замовник несе явні збитки, а створений сайт перетворюється в безглузду візитну картку організації. Ніякого прибутку при цьому веб-проект не приносить.

Компанія-замовник (після усвідомлення безглуздості віртуального ресурсу) може навіть спробувати виправити ситуацію, замовити дорогу рекламну кампанію, найняти фахівців з просування сайту. Найчастіше це не дає ніякого помітного результату, так як помилка закладена набагато глибше. Якщо реклама і підвищує рівень продажів, то тільки на короткий час, поки вона діє.

Спочатку попит, потім пропозиція

Якщо розглядати веб-сайт в якості продукту або товару, то виходить наступна картина. Організація, не вивчивши попит, створює щось і намагається це щось агресивно нав'язати своїм покупцям, клієнтам, партнерам або просто незнайомим людям.

Чи не простіше створити те, в чому дійсно потребує цільова аудиторія. Чи не доцільніше спробувати вирішити задачу клієнта? Навіщо створювати своїм покупцям додаткові клопоти?

Грамотне створення веб-проекту компанії

Продуманий сайт комерційної організації, який реально зможе збільшити продажі, повинен розвиватися приблизно так:

1. Визначення цілей і завдань компанії.
2. Визначення потенційного покупця (клієнта, партнера).
3. Аналіз ніші і потреб аудиторії.
4. Аналіз конкуренції.
5. Підбір семантичного ядра ресурсу.
6. Збір унікальних ідей і думок, які виділять сайт серед конкурентів.
7. Визначення загальних концепцій сайту (дизайн, функціонал, структура).
8. Узгодження всіх тонкощів і нюансів між замовником і виконавцем.
9. Практична реалізація, розробка сайту, створення веб-майданчика.
10. Узгодження готової моделі сайту, коректування і правка.
11. Запуск тестового періоду, збір статистики, аналіз ефективності.
12. Просування, реклама, розкрутка.
13. Підтримка, адміністрування і ведення сайту.

Таким чином, з наведеної вище схеми добре видно, що робочий сайт створюється на основі реальних статистичних даних, фактичних прогнозів і результатів аналітичних досліджень, а не на порожньому місці. При цьому всі елементи ресурсу:

- підбираються відповідно до потреб і схильностей цільової аудиторії;
- піддаються кількаразовому ретельном тестування і аналізу;
- при необхідності коригуються і змінюються за результатами аналітичних досліджень.

Цифри замість емоцій і почуттів

У такій ситуації немає місця особистим поглядам керівника компанії, не враховуються його індивідуальні переваги, обмежені поняттями «подобається» чи «не подобається».

Все робиться продумано і поетапно, а потенціал просування сайту закладається вже на етапі його проектування і розробки. Так виглядає грамотний стратегічний підхід. І саме таким чином комерційна організація може розраховувати на отримання ефективного і якісного віртуального представництва, від якого буде толк.

По-іншому не вийде

У всіх інших випадках домогтися максимального ефекту набагато складніше. Це зовсім не означає, що створений веб-проект не можна підкоригувати і виправити, але його результативність все одно виявиться нижче. Початкові помилки, закладені в корені ресурсу, не дозволять вичавити з сайту максимальний результат.

І хоча підхід, викладений в цій статті, може коштувати замовнику чималих грошей, він майже гарантовано швидко окупить витрати, почне приносити додатковий прибуток. А якщо вже витрачати гроші на створення сайту компанії, то краще це робити з розумом і розумінням!

Підписуйтесь на розсилку нових статей - дивіться вгору і трохи лівіше =)

Дивіться корисні відяшкі на нашому каналі на YouTube — Тисни сюди.

Також, можна дружити з нами на Facebook і Вконтакте.


1 СЕРПНЯ / 2018

Цікаво? Давайте обговоримо Ваш проект:
Надішліть заявку
Made on
Tilda