МЕНЮ
Заповніть форму та жміть кнопку "Надіслати"!
Ми зв'яжемось дуже швидко!
Опис проекту для компанії "Технопол"
Було:
Вхідні заявки хаотично розподілялися між менеджерами і навіть потрапляли в бухгалтерію, де трубка береться через раз.
Стало:
Швидке підняття трубки і якісне вітання від імені компанії. Запровадили телефонію і налаштували маршрут розподілу звернень в компанії. На кожне звернення заводиться історія і звітність. Кожен дзвінок записується і його можна прослухати.
Було:
Джерела залучення клієнтів були всі хаотичні і не зрозуміло, що працює добре, а що погано.
Стало:
Запровадили звітність. В кінці дня приходить смс від оператора з ключовими показниками по "інтенсивності та результативності" відділу продажів. Його бачать всі співробітники відділу продажів і звичайно власник - щодня!
Хочете виправити ці проблеми в своєму бізнесі? Залишайте заявку!
Було:
Немає можливості усвідомлено впливати на кількість клієнтів. Ні точності.
Стало:
Сформували відділ маркетингу здатний залучати заявки з інтернет, які тепер реєструються оператором, потрапляють в звітність і прослуховуються керівниками.
Було:
Інтернет займає дуже маленький відсоток залучення клієнтів. Є переконання що інтернет не працює.
Стало:
Впровадили навчання на регулярній основі для відділу продажів і відділу маркетингу. Співробітники почали отримувати сертифікати у Google, Facebook, проходити тренінгові програми. Навчилися самостійно розвивати сайт, просувати його, налаштовувати рекламу в Facebook, Instagram, Google.
Хочете виправити ці проблеми в своєму бізнесі? Залишайте заявку!
Було:
Немає фахівців здатних залучати клієнтів через інтернет. Відділ маркетингу складається з дружини і бухгалтера.
Менеджери викладаються на 30-40 відсотків від можливого. База клієнтів є основним ресурсом компанії, але знаходиться в розрізненому стані в руках менеджерів. Нормативи по дзвінках не виконуються. Нема скриптів для переговорів.
Власник ніяк не може вплинути на показники відділу продажів.
Власник є найрезультативнішим «продажником» в компанії.
У відділі продажів одна дві зірки - інші середнячки.
Частина дзвінків компанії потрапляє в бухгалтерію, де довго не беруть слухавку і високий% пропущених дзвінків.
Немає системного навчання на знання продукту виробленого компанією. Низька здатність презентувати продукт на виставках або простого відеоролика.
Співробітники слабо проявляють ініціативу, боячись виділитися або не сподобатися своєму начальнику відділу. Немає програми адаптації для нових співробітників, в результаті висока залежність від існуючих менеджерів, що породжує невиправдані корони.

Стало:
Стало видно в розрізі кожного менеджера на скільки: виконуються нормативи не тільки в грошах, але і в дзвінках / зустрічах щодня. Включеність менеджерів зросла.
Впровадили навчання на знання лінійки продуктів і сервісу. У його ключові особливості і відмінності від інших пропозицій на ринку. Менеджери стали зніматися у відеороликах, навчилися швидко презентувати компанію на гідному рівні. Запровадили скрипти.
Було:
Не зрозуміло, що роблять цілими днями айтішники))))
Стало:
Навіть стало зрозуміло, чим займаються айтішники кожен день, завдяки простій 5ти хвилинній щоденній звітності))
Хочете виправити ці проблеми в своєму бізнесі? Залишайте заявку!
Було:
У рекламу вкладаються гроші. А ефективність вимірюється по відчуттях, а не конкретними показниками. Немає здатністі розширювати ефективні канали та перекривати неефективні. В результаті злив бюджету і переконання, що реклама працює погано.
Немає системного навчання у відділі маркетингу. Фактично в ньому розвиток рівня "дилетант".
Стало:
Сформували відкритість до навчання і тестування нових способів залучати клієнтів.
З'явилася ясність в ключових показниках. Звідки прийшов клієнт, скільки він коштував. Відключили неефективні канали. Зайняли топові позиції в ключових рекламних майданчиках в розпал пікової клієнтської активності.
Залучили нових клієнтів через інтернет майже на 1 000 000 $. З'явилося розуміння, в який канал скільки інвестувати бюджету і розуміння% повернення інвестицій.
З'явилося переконання, що інтернет маркетинг - це добро! і його необхідно розвивати далі (YouTube, Google, Facebook, Instagram і інші канали).
Було:
Немає CRM системи, є переконання, що CRM це зло)))
Нема IP - телефонії, є переконання - у нас все робиться і так.
Не аналізуються переговори менеджерів і немає системного навчання навичкам переговорів, є переконання і так добре.
Менеджери обіцяють передзвонити і часто не передзвонюють. Керівництво про це не знає і не впливає на недбале ставлення до клієнтів.
Стало:
Фундаментальний ресурс компанії - клієнтська база, почала збиратися в CRM системі, а не в блокноті менеджера.
Хочете виправити ці проблеми в своєму бізнесі? Залишайте заявку!
Вам сподобався цей кейс?
Цікаво? Давайте підберемо програму під Ваш проект
Надсилайте заявку
Форма заявки
Заполните поля и нажмите кнопку отправить
Made on
Tilda