МЕНЮ
Заповніть форму та жміть кнопку "Надіслати"!
Ми зв'яжемось дуже швидко!
Ложка дьогтю в бочці з Landing Page.
Всім здорова. Більшість людей, які цікавляться інтернет-маркетингом, вже звикли, що посадочні сторінки тільки хвалять. Варто відзначити, що хороші лендінги дійсно мають відмінні показники конверсії трафіку в заявки. Але не буває нічого ідеального. Так, і Landing Page мають ряд негативних сторін. У цій статті ми розглянемо основні недоліки Лендінзі, як маркетингової технології, для формування об'єктивного погляду на це спірне питання.

Почнемо з того, що навіть сама хороша посадкова сторінка не може вирішувати проблеми широкої цільової аудиторії. Існує навіть певний закон серед веб-студій по розробці landing page: одна сторінка - одна аудиторія - одна дія. Відповідно, потрібно знайти одну особу і переконати її виконати необхідну дію.

Що таке особистість в даному контексті? Це передбачуваний середньостатистичний представник цільової аудиторії. Наприклад, особистість для веб студії може бути такою: «Володимир, начальник відділу маркетингу в невеликій типографії, 35 років, був поганий досвід співпраці з веб студіями».


Припустимо, що веб студія розробила відмінну цільову сторінку. У нашому ідеальному світі вона конвертує 100% описаних Володимирів. Але ми не працюємо в таких ідеальних умовах, тому не зможемо зорієнтувати трафік тільки на Володимирів. На сторінку будуть «приземлятися» і Олександри, і Олени та багато інших. Причому у кожного будуть свої потреби, заперечення і досвід. Одним оффером ви не зможете задовольнити всіх цих людей.

Уявімо ідеальну ситуацію. Компанія все-таки знайшла спосіб залучати тільки Володимирів на сторінку. Але все одно, Володимири будуть різними. Один буде перебувати в процесі пошуку додаткових клієнтів, інший на етапі усвідомлення проблеми з сайтом, третій буде вибирати з декількох студій одну. Відповідно, до кожного потрібно знайти підхід.

Крім цього, лендінги мають ще один недолік - це дуже обмежений вибір поведінки, який, як правило, зводиться до того, що користувач або зробить конверсійне дію або покине сайт. Це створює відчуття, що користувачем намагаються маніпулювати проти його волі. А для конверсії це погано ...

Як можна згладити ці недоліки?

Повністю їх побороти не можна, але дещо зробити можна.

1. Можна передбачити альтернативні цільові дії. Вони допоможуть утримати ту аудиторію, яка не готова до угоди на даний момент. Це особливо актуально, якщо пропонуєте дорогий товар або складну послугу. Людині потрібен час для прийняття рішення, більшість людей не готові відразу подати заявку. Як альтернативу можна запропонувати скачати корисний контент або підписатися на розсилку.

2. Альтернативні конверсійні дії для вторинної ЦА. Як правило, пошуком веб студій займаються люди, які не беруть рішень. Можна припустити, що основною цільовою аудиторією будуть керівники компаній. А значить, ваш оффер повинен донести до начальника менеджер (читай секретутка). Як альтернативу можна запропонувати менеджеру зареєструвати себе і директора на семінар.

3. Соціальні конверсійні дії. Якщо ваш бізнес передбачає реалізацію чогось незвичайного і цікавого, то, швидше за все, людей, яким буде цікаво пропозицію, буде більше, ніж тих, хто зможе купити відразу. Але це не означає, що першу групу користувачів не можна ніяк використовувати. Передбачте можливість ділитися інформацією в соціальних мережах, так ви привернете ще більше трафіку, причому безкоштовно. Можна просто попросити натиснути кнопку «Мені подобається», але краще запропонувати невеликий бонус натомість. Наприклад, демо-версію пропозиції або безкоштовний урок.

Дуже часто клієнт мені задає питання: Я продаю наприклад будинки - що мені краще підійде сайт або лендінг-сторінка? Звичайно, блін, сайт! А лендінг можна зробити для однієї конкретної моделі або акційної пропозиції. Ось такі справи. Дякую за прочитання.

Підписуйтесь на розсилку нових статей - дивіться вгору і трохи лівіше =)

Дивіться корисні відяшкі на нашому каналі на YouTube — Тисни сюди.

Також, можна дружити з нами на Facebook і Вконтакте.


25 ВЕРЕСНЯ / 2017

Цікаво? Давайте обговоримо Ваш проект:
Надішліть заявку
Made on
Tilda