МЕНЮ
Заповніть форму та жміть кнопку "Надіслати"!
Ми зв'яжемось дуже швидко!
Лендінг: що це і з чим його їдять?
Ключові елементи ефективного сайту.
1️⃣ Головний заголовок (т.зв. Оффер).
Самий важливий елемент, від нього залежить з'явиться у вас клієнт чи ні. Суть оффера проста: зачепити відвідувача і пробудити в ньому бажання вивчити Ваш контент далі. Для цього він повинен бути:
- унікальним;
- чіпляючим;
- інформативним;
- такий, що запам'ятовується;
- конкретним;

Оффер повинен дати зрозуміти що саме ви продаєте, для кого і які вигоди дає Вашу пропозицію. Наприклад: "Продаж вугілля вагонними нормами з доставкою по всій Україні".

2️⃣ Підзаголовок (другорядний заголовок).
Використовується якщо неможливо розмістити всю необхідну інформацію в головному заголовку, при цьому не перевантаживши його. Не є обов'язковим. Сюди можна написати т.зв. смислові кулі. Наприклад: доставка по всій Україні, зола в вугіллі до 8%, вугілля з східних регіонів України і т п.

3️⃣ Індикатори довіри.
Довіра - основа всього, відповідно вам необхідно викликати його у відвідувача. Для цього пускаємо в хід:
- відгуки (як простих клієнтів, так і авторитетних осіб);
- кнопка цільової дії (конкретна, контрастна, помітна, персоналізована);
- статистичні дані (актуальні і коректні);
- політика конфіденційності (гарантія безпеки при заповненні форми);
- логотипи фірм-клієнтів (виключно реальні партнери);
- фото / відео (емоційний вплив на відвідувача);
- другорядний заклик (для складних продуктів);
- форма захоплення (чітка, лаконічна). Все це - обов'язкові складові. З "Блискавкою" Ви точно побачите їх у себе в лендінзі.


4️⃣ УТП (Унікальна торговельна пропозиція).
Тут все просто - потрібно розкрити питання «Що ви робите і чому Ви робите це краще, ніж конкуренти?» Відвідувач хоче і повинен знати, що Ви можете йому запропонувати і яку вигоду він від цього отримає.
1 СЕРПНЯ / 2018

Цікаво? Давайте обговоримо Ваш проект:
Надішліть заявку
Made on
Tilda