МЕНЮ
Заповніть форму та жміть кнопку "Надіслати"!
Ми зв'яжемось дуже швидко!
Налаштування
контекстної реклами GOOGLE ADWORDS і Яндекс Директ
ПОДИВІТЬСЯ КОРОТКУ
ВІДЕО ПРЕЗЕНТАЦІЮ

У ВАС ВЖЕ НАЛАШТОВАНА КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА, АЛЕ ВИ НЕ ЗАДОВОЛЕНІ РЕЗУЛЬТАТАМИ?

Ми безкоштовно проведемо аудит Ваших рекламних кампаній. За підсумками аудиту ми надамо розширений звіт. До звіту додаються рекомендації, які будуть стосуватися всіх компонентів рекламних кампаній. Впровадивши ці рекомендації навіть самостійно, ви підвищите ефективність рекламних кампаній на 50 - 100%

ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ, ЩОБ НАШ МЕНЕДЖЕР МІГ ЗВ'ЯЗАТИСЯ З ВАМИ І УТОЧНИТЬ ДЕТАЛІ НЕОБХІДНІ НАМ ДЛЯ АУДИТУ
Продвигайте ваші послуги більш ефективно за допомогою зачіпок оголошень.
За допомогою контекстної реклами зможете значно збільшити продажі існуючого товару і швидко просунути нові позиції.
Інтернет-магазини
Нові проекти
ДЛЯ КОГО ПІДХОДИТЬ КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА?
Сфера послуг
Зробіть ексклюзивну пропозицію для нових клієнтів.
Google Adwords сприяє швидкому зростанню і розвитку проектів, завдяки залученню нових клієнтів.
Інфобізнес
Контекстна реклама ідеально підходить для навчальних проектів, ви зможете значно наростити клієнтську базу.

Власне виробництво
ЧОМУ КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА - НЕЗАМІННИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖУ?
Оплата за дію
Ви платите тільки за переходи на ваш сайт. Ціна за клік знижується при зростанні якості реклами
Швидкий старт
Запуск Рекламної Кампанії від 3 до 7 днів в залежності від складності та обсягу проекту. Зупинка - протягом 5 хвилин
Цільові переходи
Гнучкі налаштування рекламних кампаній дозволяють показувати оголошення тільки зацікавленим клієнтам
Повний контроль
Всі показники Рекламної Кампанії у вас перед очима - можна контролювати бюджет, місце і частоту показів
Швидкість
Залежно від показників можна швидко реагувати на зміни на ринку, додавати акції, перерозподіляти бюджет
Планування
Маючи чіткі цифри статистики можна на перед спрогнозувати бюджет, переходи, дзвінки та продажі
ГОЛОВНІ ВІДМІННОСТІ GOOGLE ADWORDS ВІД ЯНДЕКС.ДИРЕКТ
Google Adwords

  • Широке охоплення аудиторії по всьому світу
  • Висока точність орієнтування (до 1км)
  • Глибоке налаштування аналітики
  • Система рахує всі переходи
  • Широкі можливості роботи з банерними оголошеннями
  • Ключові слова можна прив'язати різним оголошенням
  • Більш складний інтерфейс


Яндекс.Директ

  • Основна цільова аудиторія з СНД
  • Орієнтування на рівні міста
  • Аналітика на рівні для початківців
  • Система фільтрує переходи на низькоцільові і цільові
  • Простіший функціонал банерних оголошень
  • Ключові слова прив'язуються безпосередньо до рекламного оголошення
  • Простий і легкий інтерфейс
ЧАСТО КЛІЄНТИ БОЯТЬСЯ ВИКОРИСТОВУВАТИ КОНТЕКСТНУ РЕКЛАМУ, ТАК ЯК НЕ ЗНАЮТЬ ЇЇ ВАРТІСТЬ. МИ БЕЗКОШТОВНО ПРОРАХУЄМО, СКІЛЬКИ ВАМ ПОТРІБНО БУДЕ ІНВЕСТУВАТИ В РЕКЛАМУ
Надішліть заявку. Наш фахівець зв'яжеться з Вами, уточнить всі деталі і підготує прогноз суми рекламного бюджету для Вашого бізнесу.

ЧОМУ ПОТРІБНО ЗАМОВИТИ КОНТЕКСТНУ РЕКЛАМУ У КАРАНДАШІВ?
Ми щодня доводимо, що контекстна реклама - це ефективний інструмент для залучення клієнтів
НАМ ЦЕ ВИГІДНО
Основний наш дохід - це постійні клієнти, які "залишилися" на щомісячному супроводі. Нам вигідно робити Вам добре
ЦЕ НАША СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ
Ми не розпорошуємося на всі маркетингові напрямки, ми вигострюємо свою вузьку спеціальність. Неможливо в усьому бути кращими
ФОКУС НА ГЛОВНОМУ
Ми створюємо дзвінки і клієнтів, а не кліки та покази. Тільки так можна бути успішним в нашій сфері
МИ НЕ КОНВЕЄР
Кожен клієнт отримує персонального менеджера проектів. Менеджер веде не більше 10 клієнтів

ЩОДЕННА ОПТИМІЗАЦІЯ
Персональний менеджер щодня аналізує показники навіть якщо Кампанія приносить дзвінки
ТИЖНЕВІ ЗВІТИ
У наших звітах ніякої води - тільки зрозумілі вам показники і перелік виконаних робіт
КВАЛІФІКАЦІЯ КОНТЕКСТОЛОГІВ
Наші співробітники пройшли навчання, вони сертифіковані і ефективно управляють кампаніями, домагаючись результатів і мінімізуючи витрати
ДОМАГАЄМОСЯ QS ВИЩЕ СЕРЕДНЬОГО
Quality Score - це показник якості оголошень, від якого залежить ціна за клік і місце показів вашої реклами серед конкурентів
КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА ЗБІЛЬШИТЬ ОБСЯГИ ВАШОГО БІЗНЕСУ
Прості відвідувачі сайту стануть постійними клієнтами вашої компанії
Отримайте відео «Як самостійно і професійно налаштувати контекстну рекламу Google Adwords всього за 40 хвилин»
Введіть вашу пошту і натисніть кнопку "Завантажити!". Документ моментально прийде Вам на email. Якщо немає - перевірте папку СПАМ (про всяк випадок).
ЕТАПИ ЗАПУСКУ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ GOOGLE ADWORDS
Наша стратегія розвитку Рекламної Кампанії базується не тільки на ваших цілях, але і на аналітиці вашого конкурентного середовища
1
АУДИТ САЙТУ
Ми вивчаємо тематику вашого сайту, малюємо аватар цільової аудиторії та її потреб. Оцінюємо стартові інвестиції необхідні для хороших результатів від рекламної кампанії.
2
ЗБІР СЕМАНТИКИ
Збираємо семантику сайту і аналізуємо напрямки для збору цільових запитів.
3
НАЛАШТУВАННЯ АНАЛІТИКИ
Копірайтер пише чіплячі заголовки і продающі тексти для рекламних оголошень.
4
ПЕРЕМІНУСОВКА ЗАПИТІВ
Виявляємо мінус слова (слова утворюють нецільові запити з схожі за назвою тематики), і перемінусовуємо робочі ключі між собою.
5
НАЛАШТУВАННЯ GOOGLE ANALYTICS
Google Analytics один з найважливіших інструментів для ефективного ведення рекламної кампанії. Ви зможете відслідковувати цілі і конверсії на сайті.
6
ЗАПУСК І ВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ
Запуск рекламної кампанії, успішне проходження модерації та професійне ведення рекламної кампанії. Робота над збільшенням показників і зниженням вартості переходу.
ВСЕ ЩЕ СУМНІВАЄТЕСЯ, ЩО ПРАЦЮВАТИ З НАМИ - ЦЕ КРАЩЕ РІШЕННЯ?
Замовте зворотній дзвінок нашого фахівця, задайте йому всі свої питання і остаточно переконаєтеся в цьому =)
Замовте собі контекстну рекламу прямо зараз!
Вадим Кравчук
"Ми не святі, але чесні. Дійсно буває, коли щось іде не за планом. Ми чесно скажемо Вам чому сталася затримка і разом знайдемо правильне рішення. Я і сам стикався з не добросовісними виконавцями і розумію як це не приємно, коли від виконавця не отримуєш зворотній зв'язок"
Керівник
Відгуки наших клієнтів

Налаштування контекстної реклами

Нетворкінг активно захоплює сферу реклами, пропонуючи все нові і нові рішення для рекламодавців і користувачів. Контекстна реклама дозволяє цільової аудиторії побачити комерційну пропозицію відповідно до їх пошукових запитів. Наприклад, ви можете просто читати новини на незалежному порталі і побачити баннер з оголошенням про продаж товару, який вчора ви шукали в Мережі. Зручно? Так. Інформативно? Так! Замовити контекстну рекламу ви можете в нашій веб-студії «Карандаш», отримавши гарантований результат по залученню користувачів на сайт і збільшення продажу на десятки і сотні відсотків.

Чим контекстна реклама буде корисна підприємцю

Налаштування контекстної реклами дозволяє отримати прямі переходи через банери, спливаючі вікна. Оплата налаштовується, як за покази, так і за безпосередні кліки. Як тільки людина введе потрібний запит (він налаштовується в профілі) в пошуковику, на перших сторінках він побачить потрібний результат з позначкою «реклама». Це і є оплачені оголошення. Кому-сь це може здатися занадто дорогим задоволенням, але ж результат вартий того. Залежно від частотності обраних запитів, щодня таке оголошення можуть бачити від 100 до 10 000 чоловік з конверсією в кілька відсотків.

Контекстна реклама в Google і Яндекс глобально ділиться на дві категорії, описані вище:

1. Тематичні оголошення.


2. Контекстні текстові публікації відповідно до конкретного пошукового запиту.

Перший варіант - це випадкові банери, вікна та інші візуальні оголошення, які відкриваються користувачеві на різних сайтах відповідно по його недавнім запитам. Зокрема, він побачить оголошення, якщо недавно шукав ваш товар або послугу по країні або окремому регіону.

Налаштування контекстної реклами

Налаштування контекстної реклами в Google Adwords і Яндекс здійснюється нашими фахівцями. Зверніть увагу, що у вартість входить конкретний пакет (покази / переходи). Велика частина оплати йде на проведення контекстної реклами через описані вище сервіси. Послуги контекстної реклами припускають, що фахівці налаштують компанію під потрібні запити, гарантія кінцевий результат.

Самостійно зробити це без досвіду практично неможливо, так як передбачається установка більше 50 параметрів, постійно відстежуючи ефективність і проводячи оптимізацію. У роботі беруть участь фахівці з маркетингу, які аналізують цільову аудиторію і багато факторів появи рекламних оголошень у тих чи інших користувачів.


Публікуються оголошення в основному на згаданих вище двох пошукових порталах. Це не означає, що вікна і текстові блоки будуть спливати лише у видачі. У Гугл і Яндекс є сайти-партнери (у кожної більш ніж 15 тисяч сайтів), які підключені до рекламних майданчиків.

Чому налаштування варто довірити професіоналам

Чи знаєте ви, що помилкове налаштування призведе до втрати рекламного бюджету? Справа в тому, що вартість кожного кліка (потенційного клієнта з воронки продажів) визначається діленням загального числа показів на переходи по оголошенню. Чим більше переходів - тим нижче ціна одного відвідувача. Але щоб збільшити число потенційних клієнтів потрібно правильно сформувати пошукові запити, задати категорії пошуку.

Кожен пошуковий сервіс працює з трьома типами ключових слів або фраз для оголошень:

· З повною відповідністю;

· Не з повною відповідністю;

· З широким охопленням.

У першому випадку ви отримуєте меншу кількість запитів і переходів, але їх якість вища. У другому випадку враховуються схожі фрази і слова (можливо, з перестановкою або з помилками). Широке охоплення має на увазі залучення більшого числа відвідувачів з меншою конверсією. І на кожну категорію потрібно підібрати ті самі ключі по семантичному ядру. Це повноцінне SEO.

Контекстна реклама в Яндекс.Директ і рекламному сервісі Гугл оцінюється за такими показниками:

· CTR;

· CPC;

· CPA;

· Конверсія.

Найперший елемент - це CTR. Коефіцієнт відображає, скільки людей натиснуло на оголошення в співвідношенні до загальної кількості показів. Далі слідує показник конверсії, який виражається у відсотках. За CPC можна побачити ціну одного фактичного переходу (з розрахунку загальної вартості рекламної компанії). А ось найоб'єктивнішим є значення CPA, яке відображає вартість всієї покупку (коли лід перетворюється на фактичного клієнта і покупця).

Ефективне налаштування від веб-студії «Карандаш»

Формування бюджету залишається повністю за замовником. Наше завдання - проконсультувати і запропонувати оптимальний варіант. Справа в тому, що по деяких запитах ціна за клік може досягати 1-2 долари (по високочастотним запитам). А за деякими - 1-2 центру. Реклама в Яндексі може коштувати дешевше, але там бюджет формується вручну. Там ви можете вказати номінальну ціну кліка і алгоритми підбудують під неї частоту показів. Купити контекстну рекламу у нас вигідно, тому що ви отримуєте гарантії на проведену рекламну компанію. Веб-студія «Карандаш» має досвід реалізації контекстної реклами для інтернет-магазинів, будівельних, юридичних компаній, виробничих підприємств, салонів послуг, односторінників. Під будь-який бізнес можна інтегрувати ключові запити і налаштувати параметри в Google Adwords і Яндекс

Made on
Tilda