МЕНЮ
Заповніть форму та жміть кнопку "Надіслати"!
Ми зв'яжемось дуже швидко!
(Частина 2). FAQ контекстна реклама - найбільш поширені питання.
10. Чому кліків було багато, а замовлень не було?

Можлива причина - відсутність продаюжних якостей сайту:
- не вказані ціни або погано вказані;
- немає зображень товарів;
- маленький асортимент;
- пропозиція погано описана і не привабливо;
Також, часто винні менеджери, які погано продають.
Тільки при замовленні у нас комплексної послуги, ми зможемо гарантувати вам позитивний результат.

11. Контекстна реклама може рекламувати будь-які товари?

Ні! В гугл заборонена реклама наступних товарів:
- сигарети, тютюнові вироби, електронні сигарети, запальнички;
- медичних препарати, стероїди, БАДи;
- будь-яка зброя.

Щоб рекламувати електронні сигарети, медичні препарати, медичну техніку, спортивне харчування, пневматична зброя, в Яндекс необхідно надати сертифікати та гарантійний лист.

12. Чому я не бачу своїх оголошень в Google?

Це докладно описано в довідці Google. Дивіться за посиланням:
https://support.google.com/adwords/troubleshooter/...

13. Рекламна кампанія пропрацювала вже цілих три дні, замовлень немає, давайте все поміняємо.

Мінімум 7 днів потрібно для отримання достатньої статистики. Отримані дані аналізуються фахівцями нашої компанії. Звіт по ефективності для клієнта надається щомісяця, але не раніше 30 днів після старту рекламної кампанії.

Завдання зі збільшення продажів лежить перш за все на вашому сайті. Щоб перейшов по оголошенню користувач став вашим клієнтом, потрібно щоб сайт мав продають якостями.

14. Мені здається, що ставка за клік в 5 грн це дорого.

Перш за все потрібно розуміти яка маржа вашого продукту або послуги. Якщо ваш дохід від продажу товару 500 грн, а купує кожних десятий відвідувач перейшов по рекламі то ціна за клік в 5 грн для вас окупається. Ми залишаємо виключно за собою право призначати максимальну ставку за клік спираючись на ваші дані про маржі вашого продукту або послуги.


15. В акаунті низький / високий CTR, що робити?

CTR не відображає успішність рекламної кампанії, цей показник важливий тільки для фахівця з контекстної реклами. При веденні рекламної кампанії замовник не встановлює ніяких мінімальних або максимальних показників CTR, не пред'являє вимог по величині CTR.


16. Хто повинен підбирати ключові слова для показу реклами?

Ключові слова підбирає фахівець компанії підрядника, погоджує список ключових слів із замовником на наявність зовсім не релевантних ключових слів. Маючи список релевантних ключових слів, фахівець з контекстної реклами залишає за собою право вибирати які саме ключові слова використовувати в контекстній рекламі, а які не використовувати.
Клієнт не може вказувати які ключові слова принесуть конверсії грунтуючись на своїх суто особистих переконаннях і не маючи даних веб аналітики які доводили ефективність ключових слів.

Також, рекомендуємо ознайомитись з: Как посмотреть статистику по рекламной кампании Google Adwords.

1 ВЕРЕСНЯ / 2017

Интересно? Давайте обсудим Ваш проект:
Отправляйте заявку
Made on
Tilda