МЕНЮ
Заповніть форму та жміть кнопку "Надіслати"!
Ми зв'яжемось дуже швидко!
10 років вивчення поведінкових факторів показали ...
Протягом останніх 10 років пошукові системи істотно змінили підхід до формування результатів пошукової видачі. Раніше на верхівці знаходилися ті сайти, які абсолютно не відповідали вимогам: маніпулюють ключовими словами, смс-обмани та інше.

У зв'язку з цим, перше знайомство користувача з Інтернетом було негативним. Багато з них втратили грошей або просто залишилися обдуреними недобросовісними власниками сайтів.
Якісні ресурси просто не могли пробитися в ТОП, тому бізнес не так активно прагнув до глобальної мережі. Пошукові системи більше не могли втрачати свою репутацію, тому були розроблені нові фільтри і алгоритми, а за порушення накладалися санкції.

Незабаром особа Інтернету змінилась радикально, тому в очах бізнесу глобальна мережа стала ефективним ринком для збуту продукції, пошуку нових клієнтів і надання послуг.

Пошуковим системам вдалося відновити свою репутацію, але чи все так гладко?

Справа в тому, що пошукові системи посилили критерії ранжирування, але ключові тенденції залишилися колишніми. Так, щоб завоювати високі позиції, слід провести внутрішню оптимізацію, отримати зовнішні посилання з рейтингових ресурсів, завоювати довіру користувачів.

Багато оптимізаторів знають це, тому штучно впливають на ці параметри, покращуючи позиції ресурсу. Але головним орієнтиром пошукових систем є ставлення користувачів до сайту. Чим активніша аудиторія сайту, тим вище його позиції.

Це грамотний крок, який зміг поліпшити якість видачі. На думку пошукових систем, користувач повинен получітьнаіболее якісну відповідь на свій запит: кращий товар, вигідну пропозицію і унікальну інформацію. Так, не усвідомлюючи того, відвідувачі сайту самі формують картину пошукової видачі.


Поведінкові фактори - головна умова для якісної видачі

Завдяки цьому нововведенню багато оптимізаторів зайнялися вивченням поведінкової активності своїх ресурсів. Дуже важко змусити діяти користувачів за певним шаблоном, тому накрутити поведінкові чинники не представляється можливим.

Дійсно, існують сервіси, що дозволяють реалізувати це завдання, але їх ефективність як і раніше знаходиться під питанням.

З огляду на поведінкові фактори, оптимізатори починають вступати в конкуренцію, намагаючись забезпечити більш високий рівень послуг. Сайти перетворюються в якісний продукт для людей. Це саме те, чого і добивалися пошукові системи.

Оптимізація поведінкових факторів

В першу чергу оптимізатор повинен знати ті з поведінкових факторів, які можуть вплинути на ранжування. Найбільш значущі:

1. Показник відмов. Це кількість користувачів, які закрили ресурс протягом першої хвилини і без здійснення переходів.

2. Глибина переглядів. Це показник, який вказує на кількість сторінок, які переглянув один користувач. Чим більше сторінок переглядають відвідувачі, тим вищі позиції займає сайт.

3. Загальна тривалість сесії. Це час, який користувач знаходиться на сайті.

4. Кількість кліків. Враховується співвідношення показів сайту і кліків користувачів по його заголовку.

Це найбільш важливі з поведінкових факторів, що не залежать від оптимізатора. Але, поліпшуючи юзабіліті сайту, ви створюєте більш комфортні умови для відвідувачів, внаслідок чого вони будуть проводити більше часу на сторінках ресурсу.

Велике значення відіграє якість контенту. Якщо ви надаєте унікальні матеріали, то користувачі будуть зацікавлені в прочитанні такої інформації.

Слід приділяти увагу таким компонентам:

1) заголовок сайту повинен бути змістовним і привертати увагу;

2) інформація повинна бути якісною;

3) контент повинен бути структурованим;

4) використовуйте картинки, графіки та відео в своїх матеріалах.

Кожен користувач очікує побачити щось нове, тому намагайтеся створити унікальний дизайн і функціонал. При цьому сайт не повинен містити складну графіку, технічні помилки та ін.

Інтерфейс повинен бути інтуїтивним і зрозумілим. Використовуйте карту сайту, щоб користувач міг ознайомитися зі структурою ресурсу. Для досягнення максимального зростання поведінкової активності, ви повинні модернізувати свій проект.

Він повинен бути побудований за принципом соціальної мережі. Так, користувачі зможуть спілкуватися між собою і обговорювати контент на сайті. Прес-центр пошукових систем стверджує, що незабаром посилальні чинники відпадуть, тому питання поведінкової активності є найбільш актуальним на сьогоднішній день.

Підписуйтесь на розсилку нових статей - дивіться вгору і трохи лівіше =)

Дивіться корисні відяшкі на нашому каналі на YouTube — Тисни сюди.

Також, можна дружити з нами на Facebook і Вконтакте.




25 ЖОВТНЯ / 2017

Цікаво? Давайте обговоримо Ваш проект:
Надішліть заявку
Made on
Tilda